torsdag 17 november 2011

Årets första glögg

Okej, så kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Den blev många gånger bättre! Istället för att ligga på soffan i all min ensamhet, eftersom att Björn skulle ut på stan en sväng med sina killkompisar, så blev det en hurtig promenad med Mia följt av värmande koppar te och en massa prat. Det var så skönt att få tala av sig om allt mellan himmel och jord. Nu låter vi det inte dröja alltför länge innan vi gör om detta!
Efter att Mia hade begett sig hem till sitt han jag faktiskt börja glöggsäsongen... Det smakade ljuvligt!

Årets första glögg och en bit mörkchoklad förgyller vardagen.

Nu återstår det att se vad resten av dagen för med sig. Jag spanade in några julgardiner inne i stan.. Kanske man skulle slå till.

Ha en skön torsdag!

1 kommentar:

  1. Efter köksrivningen igår så avnjöt vi också årets första glögg..gott! :) Snart är köket tömt på dess innehåll. Vi hamnar att vänta ca. en vecka på golvet, kökssnickaren har vi inte heller hört nåt från ännu, men det gör ju inget eftersom vi inte kan lägga in nytt kök ännu på några veckor. Ha det bra och sköt om er! /Kram, M

    SvaraRadera