tisdag 10 maj 2011

Tentplugg

Man blir alldeles lycklig i hela kroppen när solen skiner för fullt när man vaknar. Detta betyder att jag kommer att kunna sitta på balkongen och läsa på tent. Hur skönt låter inte det? Jag har mitt IB pass men resten av dagen måste gå åt till tentläsning och packning. Eftersom att jag var lite lat igår och inte började läsa på tenten då så blir det extra spurt idag. Tyska tenter brukar i och för sig inte vara så svåra men jag tror nog att denna tent blir den svåraste hittills... Dessutom måste jag hinna packa lite mellan varven. Det är inte lite saker som skall med hem på torsdag för den tre månader långa vistelsen i hemtrakterna. Men jag längtar. Sista sommaren i barndomshuset skall jag ta tillvara på. Det är ett så underbart ställe! Lycklig över de åren jag fick spendera där!


Dags att börja plugga!



Hoppas att ni också hinner njuta ens lite av det underbara vädret!
Redan några minuter i solen tankar erat må-bra lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar