onsdag 4 maj 2011

Min lilla samling av muminmuggar

Kandin inlämnades igår och det kändes fruktansvärt skönt. Nu är det bara att hoppas på att det inte är för mycket som måste ändras.
Igår på kvällen blev det middag med tjejerna på Strampen. Jätte god mat och supertrevligt sällskap. Kvällen kunde inte ha blivit bättre.
Ingen mera skola har jag idag så för att riktigt slappa till det tänker jag inte göra något vettigt. Jag hade hoppats på att solen skulle skina så att jag kunde njuta ordentligt på balkongen men jag njuter framför tv:n med sticksömmen istället. Tvättar lite kläder, kokar lite mat och packar lite mellan varven också, men i det stora hela skall jag ta det lugnt!
Med tanke på det föregående inlägget tänkte jag visa upp min lilla men vackra muminmuggs samling.


Det här var min första muminmugg. Jag har ingen aning om när eller av vem jag fått den för jag var säkerligen inte många år då. Kanske någon av de inblandade kan upplysa mig om när jag fått denna?



Den ena av denna är Björns och den andra är min. Våra kärleksmuggar.

Här finns min nyaste lilla my och min andra lilla my som jag fått av Björn.

Min muminmuggs samling i all sin prakt. I framtiden kommer den med all säkerhet att växa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar