måndag 2 maj 2011

Deadlinen närmar sig

Nu är kandin så gott som klar. Jag skall ha Björn att läsa igenom den ännu ett varv ikväll. Själv blir man så blind för sin egen text så det är svårt att hitta alla fel och brister. Imorgon kl. 16 skall den vara inlämnad. Några timmar hinner jag ännu finslipa på den.

I fredagsbestämde vi oss för att inte sitta och slöa framför något halvbra tv program utan istället tog vi en cykeltur i Lappfors vackra skogar.


Så här vackert kan det faktiskt vara i lilla Lappfors



Den snö som fanns kvar på marken var jätte hal och det var inte långt ifrån att vi skulle ha hamnat på ändan båda två



När vi kom tillbaka från cykelturen spelade vi några omgångar Mölkky. Turen var inte på min sida denna kväll.


Vackert när solen är på nedgång


Jag har ännu en lektion tyska ikväll som jag inte alls skulle ha någon som helst ork med. Men det är sista gången innan tenten så det är bara att palla sig dit.

Ha en trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar