tisdag 10 maj 2011

Hett på balkongen

Visst har jag fått läst på tent idag men inte alls så mycket som jag borde ha fått. Jag har liksom inte haft tålamod att läsa idag. Jag tror att min hjärna har tagit sommarlov redan. Det är vädret som gör att jag inte kan tänka mig att skolan fortfarande pågår. Det har varit superhett på balkongen idag. Till och med så varmt att jag mellan varven har varit tvungen att gå in i lägenheten för att svalka mig. Då är det minsann varmt när jag tycker att det är för varmt. Med en inglasad balkong slipper det inte att blåsa alls så luften har stått stilla.

Jag tänkte att jag skulle se hur varmt det var på balkongen men termometern fick i "topp" så jag vet inte hur varmt det var. Men åtminstone över 40 grader..




Resten av kvällen blir det nog att packa sådana saker som jag klarar mig utan i två dagar. Sen måste jag läsa lite på tenten.

Ha en skön afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar