tisdag 24 maj 2011

Ett livsstecken

Jo visst lever jag! Jag har börjat jobba heltid på mitt sommarjobb och jag har hunnit bli helt klar med kandidaten. Förhoppningsvis. Några resultat här ännu inte kommit. Vi har hunnit med mycket på denna korta tid som vi bott "hemma". Vi har gått på bio med vänner, städat och fixat med huset som ingen bott i på nästan ett år, slappat och tagit det lugnt, ätit sommarens första lösglass, chillat med vänner, skött den fyrbenta sötnosen, tagit en avstickare till Vasa för en tent och en massa massa mera. Jag känner på mig att detta kommer att bli en utomordentlig sommar. Vi har en massa roligt inplanerat och på jobbet kommer det att gå bra. Jag har bytt område, men det är roligt med förändringar.
Härmed tillåter jag nu sommaren att komma! Jag skall njuta av varje ögonblick!

Ha en fortsatt trevlig vår!

1 kommentar: