söndag 8 maj 2011

Mitt nya armband

Nu är veckoslutet nästan över för denna gång. Jag är tillbaka i Vasa och jag är redo för sista veckans slutspurt som består av två tenter, feedback för kandidaten och lite smått och gott av andra uppdrag.
Jag antar att polisen hade extra trafikövervakning idag eftersom att jag träffade på flera "stationer" av hastighetstagning när jag körde hit ikväll. Jag klarade mig dock som tur var.
Igår kväll och idag har vi firat våra mammor med god mat och trevlig sällskap. Vädret har visat sig från sin allra bästa sida nästan hela veckoslutet. Vilken skön känsla att jag har kunnat sitta ute i solen och sticka klart pippitröjan utan att ha någon skolstress. Idag har jag varit tvungen att läsa på morgondagens tent, men detta har varvats med en ny sticksöm. Jag började på med ett par knähöga sockor. De som jag började på tidigare i vintras kommer jag att riva upp, de blev inte som jag tänkt mig. Istället gör jag en annan modell. Jag visar modellen en annan dag.
Nu vill jag visa bilder av mitt nya armband. Ett Humanity. Jag beställde det från Campadre under en av deras kampanjer. Jag har länge drömt om ett sådant men eftersom att de inte är de billigaste har det inte blivit av. Men nu fick jag det rätt så "billigt".








Resten av kvällen skall jag titta tv och fortsätta läsa på tent. Detta inlägg blev väldigt flummigt och förvirrande men jag har så mycket som jag vill berätta så därför blev det bara lite av varje.. Det kommer mera om pippitröjan och de nya sockorna en annan dag.

Trevlig söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar