måndag 9 maj 2011

Nytt på stickorna

Idag har jag varit fruktansvärt effektiv tycker jag. Bland annat läst på tent som jag senare har skrivit, bakat och skrivit en bokrapport. När man stiger upp från morgonen fast man inte är tvungen till det hinner man så mycket mera. Och jag har alltid varit den personen som gör skolarbeten från morgonen. När kvällen kommer vill jag känna att jag kan bara slappa och titta på tv om jag så vill. Dessutom är jag också mycket effektivare och smartare på morgonen. Det går mycket lättare att skriva då och texterna blir producerade snabbare jämfört om jag gjorde dem på kvällen.
Jag hann sitta en liten stund idag på balkongen innan det var dags för att skriva tent. Och jag hade ingen ork att läsa mera så då tog jag fram sticksömmen. Det är nu dessa sockor som är på stickorna.





Mönstret har jag tagit härifrån. Det är tänkt att de skall börja se ut ungefär såhär:


Imorgon blir det tentläsning för hela slanten. Sista tenten för detta läsår. Det känns fantastiskt kan jag säga! På torsdag får jag sommarlov! Underbart! För att sedan börja jobba fulltid från och med måndag... Men jag får ju min semester sedan i augusti.

Ha en trevlig kväll!
Ta de lugnt i sofforna ni som tittar på hockey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar