tisdag 15 februari 2011

Måste trotsa kylan

Idag måste jag tyvärr ta mig till biblioteket Tritonia i denna kyla. Jag ser inte fram emot det. Men om jag inte får hemlånat en del böcker kommer jag ingen vart med min Kandidatavhandling och fastän det är en månad tills första deadlinen känns det ändå stressigt.. Så efter att jag stängt Ib för idag så är det bara att fara hem och stoppa på sig en massa kläder för att traska till Tritonia.
Eftersom att jag inte har så mycket annat intressant att berätta idag får ni se lite inredningsdetaljer som inte blivit visade tidigare.


Igår när passade jag på att köpa blommor till mig själv också. För endast 3,95 får rummet en helt annan känsla.









Inredningsbollen som föreställer mumindalen fick jag som "Välkomstpresent" av Björn när jag kom hem från resan. (v)


Vi brukar ha ett ljus i den och då lyser den så vackert på kvällarna.



Den här vackra skapelsen hittade jag på Gran Canaria. De hade flera olika modeller och helst hade jag köpt hem alla..



Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar