söndag 13 februari 2011

Hello Kitty mössa

Mina dagar är fortsatt fullspäckade. Hinner inte alls med så mycket som jag önskade att jag skulle. Saknar sticksömmen och långa promenader.. Nu är det nästan bara studierelaterade projekt och evenemang som upptar min tid. Men det mesta är trots allt rätt så roligt. Önskar bara att det vore lite mindre tidskrävande..
Men det är bara att försöka gilla läget. Det är ju trots allt den här perioden som är den näst viktigast under min studietid. När jag i maj har lämnat in kandidatavhandlingen är den första etappen av studierna klarade.
Under detta veckoslut har jag kalasat och inte tagit itu med en rapport som jag egentligen hade tänkt skriva klart. På lördag hade kusin Robin sitt 6 års kalas och fadderbarnet Meja firade sina två år. Här kommer en bild av det enda jag stickat detta år hittills. Meja fick denna mössa i födelsedagspresent.





Ha en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Nästan IDENTISK med en Hello Kitty mössa jag stickat! Bara att jag gjorde öronen vita, och sydde på en köpt rosett!

    Födelsedagsbarnet blev säkert glad!

    Hoppas du haft en härlig helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev. Det är alltid kul att se den uppstickad i olika varianter, har aldrig sett den med annan färg på öronen förut. Hoppas att tjejen som fick den också blev nöjd och glad.

    Ha en fortsatt bra kväll.

    Kram Sanna

    SvaraRadera