måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag och den dagen har bara rusat iväg. Har sprungit mellan skolan och hemmet flera gånger i denna olidliga köld. Möte, föreläsning och vanligt IB jobb har stått på schemat.
Idag fick jag dessutom en super present av Björn. Han hade gjort mat tills jag slutade där en 18-tiden, städat hela lägenheten och dukat mysigt vid glasbordet som vi annars aldrig använder med massa tända ljus. Det var ungefär det extra som vi har hunnit med idag. Resten av kvällen går åt till skolarbeten och vanligt tv-slappande.
Igår kväll kunde jag inte hålla mig mera. Jag började på med ett par sockor som jag läääänge har tänkt att jag skall sticka. Hade tänkt göra klart pippi tröjan innan jag började på med något nytt. Men nu när jag var tvungen att riva upp nästan en hel arm lockar det inte lika mycket att ta tag i den igen. Så nu är alltså dessa sockor påbörjade.

Vändagspresent av mamma



Vändagspresent av lillasyster



Detta väntade Björn när han kom hem idag! Puss älskling!









Trevlig fortsättning på kvällen! Krama någon en extra gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar