måndag 22 oktober 2012

Nattfrost

Veckoslutet blev precis så härligt som jag hade tänkt mig. Jag hann träffa många personer som jag inte sett på länge och jag hann också njuta av det fantastiska vädret som vi hade både lördag och söndag.

Det blev två lång promenader i natursköna Lappfors både lördag och söndag.
Nedanstående bilder är alla från söndagens promenad. På lördagen kom jag mig iväg så sent så det hann bli mörkt innan jag var tillbaka. 




Härligt med nattfrost, luften blir så klar och krispis

Den här veckan är jag ledig från jobbet, jag fixade med mitt schema så att jag skulle kunna han en lite längre ledighet och jobba på avhandlingen. Jag kommer inte tillräckligt bra igång när det bara är en dag här eller där. Så nu skall jag försöka få gjort så mycket som möjligt under denna vecka. I period två som börjar nästa vecka skall jag nämligen gå en kurs själv, troligen min sista kurs någonsin, och jag befarar att jag inte kommer att ha alls lika mycket tid för avhandlingen då. Så nu gäller det att vara aktiv. Och jag känner faktiskt motivationen inom mig.


Therese.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar