lördag 27 oktober 2012

Mysfrukost

Det här veckoslutet kommer definitivt att gå i stillhetens tecken. Vi har absolut inga som helst stora planer. Jag började morgonen med ett yoga pass. Därefter dukade vi upp en stor och härlig frukost. Vi satt och åt och drack länge och väl, läste lite tidningar och bara njöt av doftljusen och kaffedoften. Jag köpte faktiskt en jultidning igår, den första för i år, som jag satt och bläddrade i. Den var fullspäckad med härlig julinspiration och jag började längta ännu mera till december.





Det enda som vi har inplanerat under veckoslutet är ett kaffebesök imorgon och till det skall jag baka någon smarrigt. Annars tänker jag inte genomföra några stordåd. Det behövs inte så mycket mera än en sticksöm och tända ljus för att själen skall få ny kraft.

Therese. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar