torsdag 18 oktober 2012

Många härliga återseenden

Resten av den här veckan kommer att vara fylld med efterlängtade återseenden.
Idag blir det ett café besök med en kär vän som jag inte har sett på ca. ett halvår. Äntligen får jag krama om dig. När man efter ca. 4 år umgåtts nästan dagligen och sedan inte träffar varandra på ett halvår känns det som en evighet.
Under veckoslutet åker vi till hemtrakterna och där blir det ännu flera härliga möten. Jag skall få träffa en vän som jag inte sett på över ett år, eller det måste nog vara mera. Hon har flängt jorden runt känns det som. Det skall bli så härligt att äntligen få ses! Jag har ju själv inte varit till hemtrakterna sedan början av september så det är många där som jag längtar efter att få träffa. Jag måste ju hinna se den blivande trebarnsmodern innan bejbin kommer.
Jag längtar så efter allt härligt som väntar. Hoppas jag hinner träffa alla!

Nu skall jag sticka på stan för lite garnshopping innan det blir café besök.

Ha de gott!


Therese.


2 kommentarer:

  1. He var så rolit ti sij de! <3 Snart igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ny ska int vi låta e ga lika läng igen! <3

      Radera