tisdag 20 december 2011

Något nytt

När vi var nere till Helsingfors förra veckan passade jag på att kila in i min favoritbutik, Moominshopen. Jag kunde köpa allt som finns där. De har så mycket mysiga saker. Men detta fick i alla fall följa med mig hem.

Muminmammans handväska


Igår hittade jag också precis en sådan pärm som jag har letat väldigt länge efter. Jag hade önskat att det varit någon annan figur på men detta var de enda som fanns. Den duger nog lika bra som en med Lilla My på ska vi tro.

Den här är inte precis så ny. Jag fick den av min moster i födelsedagspresent. Den är jätte bra eftersom att det är teflon på insidan så ingenting fastnar i bottnen.

Lilla My som "plockar" äpplen.

Det är nog denna kastrull som favoriseras vid matlagningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar