tisdag 26 januari 2010

En lång lunch på skeppsgatan

Just nu önskar jag bara att denna vecka sku vara slut. I alla fall sku klockan få säga 12.00 på fredag. Men det är ännu många projekt som skall hinnas med fram till dess. O andra sidan har jag valt allt extra arbete själv så jag skall inte klaga. Idag har jag vari ti skolan ett varv för att planera inför ett framförande i finska med J, sen så hämtade jag tentpapper av M. Skall till skolan till 14 igen för en föreläsning, men efter 16 blir de skrivande med M och S. En planeringsrapport står på schemat. Och den måste bli färdig idag så de gäller att vara effektiv på eftermiddagen. Förhoppningsvis så tar de inte alltför många timmar så kanske jag med lite tur sku ha tid joina sven en stund. Men o andra sidan borde jag läsa till tenten imorgon. Kl. 15 skall jag skriva tent för att få alkopass. Förhoppningsvis går de bra. Eftersom att de inte har något med skolan att göra är känns de lite annorlunda att läsa till den tenten. Vet inte om det är mer motiverande eller tvärtemot. Nåja, hoppas de går vägen i alla fall. Imorgon skall jag dessutom försöka hinna med lite hockeyspelande.
På torsdag har jag inte så mycket program i skolan men på kvällen är det sitz och jag skall stå i baren. Före det skall det ju också ställas till så hela kvällen/natten går åt till det. På fredag morgon har jag en gästföreläsning från 8-11.45 som jag borde orka på. Även om jag kommer att vara nykter hela torsdagen blir nog ändå fredagen tröttsam. Om jag orkar upp på fredag morgon vill säga. Men det lockar mycket att fara på föreläsningen eftersom att det är en herreman som har skrivit flera böcker i marknadsföring som man kommer i kontakt med. Men tiden får utvisa hur kroppen kommer att må.
Sen när fredagen är hör kommer jag att njuta. Då är denna stressiga vecka över. Men jag har ju valt det själv. Det mesta är ju utanför skolan, men jag gillar det jag gör och ångrar inget. För tillfället i alla fall. Så länge jag hinner med lite hockey imorgon blir jag jätte glad. Var lite lessen över att jag inte hade tid att fara o spela igår då de andra åkte iväg. Jag måste prioritera cc-skolning och aerobic.
Nu skall jag luncha med gårdagens DH och sedan se hur mycket jag hinner innan det blir dags att fara till skolan igen.
Morsning korsning!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har gett dig en award!
    Kika in på min blogg :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har fått en kreativ blogger award av mej! kolla min blogg :)
    Pernilla

    SvaraRadera