onsdag 25 november 2009

Krogkväll?

Tänk vilken helvändning en kväll kan få.. När jag slutade skolan kl 16 hade jag tänkt ta de lugnt ikväll och kanske fixa lite på min toarulleshängare som ännu inte e klar.. Bara ha en lugn kväll med andra ord. B hade sagt redan förra veckan att han kanske sku fara ut ikväll, men jag hade alls inga planer på att göra honom sällskap. Ännu när jag slutade skolan var jag inte alls på humör. Men när tiden gick och vi hade slöat på soffan en stund ändrade humöret. Om jag ändå sku dra på mig halaren och ta mig en sväng på stan. Sagt och gjort.
Har dushat och ställt mig klart. Nu e de bara att korka några innan man beger sig mot krogen. Hoppas att det blir en trevlig kväll. Kanske 8.30 lektionen blir lidande.. Men de sku vara den första i år i såfall så de kan jag leva med. Hoppas att de e några bekanta som också kommit på samma tanke som mig. Dags att korka första. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar