torsdag 27 mars 2014

Vardagen rullar på i sakta mak

På dagens program står ett besök till rådgivningen för 8 månaders kontroll. Och det är mycket som jag skall fråga upp...

Hittade lite vardagsbilder på kameran som jag fotat nu som då när jag tänkt att jag skall blogga. Nu är de visserligen inte så aktuella mera men ni kan få kika på dem ändå.

En dag gjorde jag spenatplättar och de blev en hit! Det råkade faktiskt vara samma dag som Linn också gjorde spenatplättar. Receptet har jag tagit av Pernilla.

Alltid nu som då blir det storkok till lillemannen.

Potatis, broccoli och morot.

Jag har också bakat powerbars/proteinstänger som mellanmål till mig själv.


En annan variant.

Det är inte bara åt bebisar man kan göra storkok.

Det gör vardagen så mycket lättare när man bara kan ta upp en portion mat ur frysen till lunch.

Ikväll borde vi verkligen städa... De där dammtussarna som tidigare hållit sig lugna i hörnen har börjat lifta med han som drar sig runt på golven.

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar