tisdag 23 april 2013

Härliga återseenden

Veckoslutet blev riktigt lyckat! Jag hann träffa flera vänner som jag inte sett på länge. På lördagen umgicks jag dessutom länge med lilla syster yster också. Vi strosade lite på stan, tittade på babykläder och lunchade. Sedan handlade vi en massa god färsk frukt och hade chokladfondue på kvällen. Lite kortspel och en kopp te på balkongen hann vi också med. På söndagen satt jag länge ute i solen och bara njöt i Lappfors. Även om det blåste en del var det riktigt varmt med en filt på benen.
Lånade några bilder av syster från lördagen:





Magen den bara växer och växer. Det blir tyngre för varje vecka som går. För tillfället är jag i ett sådant stadie att det oftast känns "obekvämt" på ett eller annat ställe. Det kan vara magen som spänner, värk i benen och värk i ryggen när ingen liggställning känns bekväm. Det som irriterar allra mest är nog "pickandet" vid revbenen. Jag antar att babyn ännu är rätt så högt upp så hen slipper och trycka på där. Det blir jobbigt i längden att sitta i jobbet. Försöker ställa mig upp och stå eller gå en sväng när det blir som jobbigast, vilket det oftast är på eftermiddagen efter lunchen. Kanske det blir ännu mindre utrymme i magen då när jag har ätit? Bara 86 dagar kvar... Ush var det låter länge. Inte kan vi börja räkna ner med dagar ännu...



Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar