fredag 19 april 2013

7 veckor kvar i jobb

Äntligen fredag och endast 36 dagar kvar i jobb. Den 13.6 blir jag ledig och den senaste tiden har jag verkligen börjat längta efter det! Jag ser så fram emot att börja på ett nytt kapitel i våra liv. Allting är så spännande och det blir mer verkligt för varje dag som går.


Under veckoslutet åker vi norrut. Jag har planerat in flera roliga träffar och jag hoppas att de alla blir av. Det är så sällan som jag kommer till hemtrakterna utan några som helst planer. Oftast är det något kalas, någon tillställning eller något speciellt som är orsaken till att jag kommer. Inte denna helg dock. Nu skall jag försöka hinna träffa så många som möjligt. Men jag har insett att man hinner inte träffa så många under ett veckoslut sist och slutligen, så jag vill passa på att uppmana alla att vägarna är nog öppna till Vasa också hela tiden. Det är fritt fram att komma och hälsa på oss, man behöver inte vänta tills vi kommer norrut över ett veckoslut.

Dags att packa väskan och hoppa i bilen!

Vem är du som gömmer dig där inne?

Trevlig veckoslut!

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar