torsdag 1 mars 2012

Skor bortskänkes

Här är några skor som jag tänkte göra mig av med. En del är gamla medan andra aldrig är använda. Om det finns någon där ute som vill ha något par, kontakta mig på min mail eller på Facebook, först till kvarn. I Vasa eller Pedersöre/Jakobstad kan man få dem personligen men om man vill ha dem skickade så betalar mottagaren postkostnaden men inget mer än så (om man förstås inte känner att man har massor med pengar och trots allt vill skänka en slant :))

Alla är stl. 36 om inget annat nämns.



Det står stl. 33 men passar mig som vanligtvis har 36.




Stl. 4









Stl. 39




Dessa finns det ingen nr i men de är lite större än 36, mera som 36 1/2-37.

Här är några bruna sträcks om har kommit av klacken men de går säkert att putsa bort om man vill.



...annars åker de till välgörenhet!

1 kommentar: