lördag 24 mars 2012

Skriva, skriva, packa, packa

Meddelar bara att jag inte har tid med bloggen för tillfället...
Jag har inga problem med att inte veta vad jag skall göra på dagarna om man säger som så...


Det är ännu väldans mycket som inte är packat...

Det tar sin lilla tid att rulla in allt glas och porslin i tidningspapper...

Tacka vet jag Ikea väskorna som sväljer mycket och är starka.

I detta kaos försöker jag dessutom producera en mängd sidor av text. Det går sådär kan man säga... Jag skulle gärna fara någon annanstans och skriva, men jag absolut ingen lust att bära alla de tunga böckerna hit och dit. När jag en gång har fått dem hem från Tritonia får de nog stanna här en bra tid ännu...

Nu skall jag spendera hela helgen med att skriva och packa. Jag har inte tid med något annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar