fredag 9 mars 2012

Det viner i knutarna

Vilken stormig dag vi har här i Vasa idag, just typiskt. Jag hade planerat att fara ut på en långpromenad eftersom att jag inte ids träna mig genomsvettig med ett öppet sår i huvudet, men det lockar nog minsann inte alls att fara ut i onödan i detta väder. Borde också ta mig till Tritonia för att låna gradumaterial men det skippar jag nog också idag. Jag har ju trots allt två tenter att läsa till också så jag blir nog inte utan att göra i alla fall. Senare idag kanske det kommer upp en liten historia om min nyaste tatuering så kika in senare om ni är intresserade.

Förresten, vilken underbar sambo jag har! Det var ju som sagt internationella kvinnodagen igår och jag hade nog inte förväntat mig något stordåd eftersom att han var i skolan från 8-18 men en liten blomma hade inte skadat, vilket jag senare antydde också på kvällen. Då säger han att han hade tänkt bjuda mig på mat ikväll istället då vi har bättre tid. Ibland kan han nog vara lite finurlig minsann! SÅ ikväll blir det kvalitetstid på tu man hand! Inget slår det!

1 kommentar:

  1. Låter underbart med kvalitetstid på tumis! Hoppas ni får en riktigt fin kväll.
    Själv låg jag hemma igen i en envis förkylning på kvinnodagen...men jag uppvaktades med ett fång mörkröda rosor och en prinsesstårta av min sambo när han kom hem :) Underbar man! :) Ha en trevlig helg, båda två. /Kram,M

    SvaraRadera