tisdag 20 september 2011

Inget nytt

Detta blir mitt 200:e inlägg på denna blogg. Men inget spännande kommer att hända för det. Vardagen rullar på. Idag har jag inga föreläsningar men istället har jag en bok som jag borde ha lite mer än bläddrat i tills imorgon. Sedan blir det lite möte och kaffedrickande i skolan på eftermiddagen. Ikväll tänkte jag även göra debut på Zumba. Jag har zumbat mycket hemma till min DVD men jag har aldrig gått på något pass. Förra veckan var jag på Aerobic som ordnas via Vasa Arbis men det var så dåligt att jag gärna skulle hitta något som är bättre. Oturligt nog är denna Zumba också på tisdagar så jag måste välja vilken jag skall börja gå på. Jag hoppas innerligt att kvällens träningspass ger mera än förra veckans.
Imorgon är det förresten Wasa by night. Nästan ett måste numera. Även om t-skjortorna är förbaskat fula så blir det alltid så att man ändå skaffar sig en. Vilken tur att jag är ledig från föreläsningar även på torsdag. Men då skall det banne mig produceras text.
Jag har förresten gjort om min header. Men jag p.g.a. att jag inte har något vettigt program på min dator så blir det aldrig som jag vill. Men denna får duga tills vidare. Om det finns något frivillig där ute som har erfarenheter av att göra en ordentligt header får ni gärna göra en till mig...
Nu blev detta ett väldigt flummigt inlägg men det kan inte bli bra alla gånger. Dags att öppna den förbaskade boken..

1 kommentar: