måndag 12 september 2011

I´m back

Hej alla där ute!
Undrar om jag har några läsare kvar heller. Nu är sommaren över och jag känner att motivationen till att blogga börjar komma tillbaka. Men jag har dragit mig för att börja igen för så mycket har hänt och jag har ingen aning om var jag skall börja. Jag har varit på flertal festivaler, firat födelsedagar, njutit av lugna bastukvällar på villan och varit på två veckors semesterresa till Cypern. Jag skall försöka hitta orken och tiden att göra längre inlägg om mina resor under sommaren. Men jag lovar inte alltför mycket. I huvudsak skall jag försöka komma tillbaka på samma spår som jag var innan sommaren.

Är det något ni vill veta om min sommar? Eller något annat ni vill läsa om? Fråga på! Även om jag vet att mina bloggläsare inte brukar vara alltför flitiga att kommentera... Men jag hoppas att någon har en åsikt!

Skolan har börjat. Och vet ni, jag börjar se slutet på mina studier. Även om jag har det största och mest fruktade kvar, nämligen magisteravhandlingen, gradun.. Kalla den vad ni vill. Den kommer jag att börja på med efter julen om allt går enligt planerna.

På lördag firar jag och Björn vår sjuårsdag och vi har ännu inga planer på vad vi skall göra. Är det någon som har en rolig idé på vad vi kan hitta på, något annorlunda? Annars blir det väl det vanliga att gå ut och äta.. Inget fel med det heller men jag känner för något annorlunda. Helst något som inte är så fruktansvärt dyrt... Vi är ju trots allt studerande båda två ännu.

Nu vet ni att jag lever och jag skall försöka återkomma inom en snar framtid igen!
Sköt om er!

3 kommentarer:

  1. Du som samlar på muminmuggar! Vet du att det har kommit nya i emalj? De går att vinna på muminmuggar.se. Titta förbi och se om det är något för dig

    SvaraRadera
  2. Yes äntligen får ja byri läsa pånytt :)Hade bra! <3

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka! Ska bli roligt och spännande att få följa ditt bloggande igen. Ha det så bra och hälsa Björn! /M

    SvaraRadera