tisdag 27 september 2011

Dagens planer

Veckoslutet är över än en gång och det är dags att återgå till vardagen. (Känns som att jag skriver det alltför ofta...) Syster stannade hos oss hela helgen och det var väldigt trevligt att ha besök. Hoppas vi får det att passa in snart igen. Vi gjorde nu sist och slutligen inte så mycket men det var skönt att bara slappa med syster framför en bra film och äta chips som gamla goda tider. Lördagen var vi ute på stan i många timmar och shoppade, men jag klarade mig lindrigt undan. Konstaterade att jag egentligen inte behöver något och jag klarade mig undan impulsköp. Söndagen gick vi på loppis. Där fyndade jag inget speciellt bara något smått och ett par nya jumppadojjor för endast 3 €. Och de fick klart godkänt efter gårdagens provtur.

För ynka tre euro duger de bra åt mig.

Idag har jag inga föreläsningar endast ett infotillfälle står på på schemat på eftermiddagen men eftersom att jag har gjort upp en deal med mig själv om att läsa minst ett kapitel om dagen ur denna bok så skall jag "börja" dagen med det..

En del av kurslitteraturen till strategisk marknadsföringsledning

Någon gång under dagens lopp hoppas jag att jag hinner ta fram denna väska som äntligen har fått ett syfte...

Den passar perfekt till lite mindre stickprojekt. Just nu finns där ett par skrynkelsockor. Jag har använt mig av restgarn, därför finns det en skiftning, men den syns inte lika bra i verkligheten.

Häromdagen köpte jag en bukett med rosor till mig. Vill man ha blommor i detta hus får man minsann se till att köpa dem själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar