tisdag 14 december 2010

Pippitröjan är påbörjad

Idag har varit en riktigt effektiv dag, trots att jag inte hade så tidig väckning. Har hunnit baka bröd, städa och titta på flera filmer och bara njuta av ledigheten och julmyset. Dessutom har jag nu börjat på en pippitröja till mig själv. Jag har en massa idéer till handarbeten så jag vill bara sitta och sticka hela tiden för att få börja på nästa projekt.



Brödet som är super enkelt att göra.


Nu skall jag fortsätta titta på Äntligen hemma julspecial och sticka så det ryker.
Ha en bra tisdagsafton!

1 kommentar:

  1. Oj va det ser roligt ut! Jag vill också göra en pippitröja till mig själv. Har bara gjort åt alla andra hittills. Men kanske nu efter julen får jag tid. Fast jag har tänkt göra det lite längre...nästan som en klänning.. få se då hur det blir! :)

    kram linda

    SvaraRadera