söndag 5 december 2010

Håll i er!

Jag två jätte roliga saker att berätta er!

Klicka här! Hit skall jag med min mamma och syster i januari på en veckas semester!
Det kommer att bli helt perfekt! Avslappning, innan skolan sätter igång med kandidatavhandlingen och diverse kurser på nytt efter jullovet. Tack mamma för att du ger mig möjligheten att komma med!

Den andra saken är detta! B har köpt biljetter åt oss som min julklapp. Helt perfekt julklapp!

Vilken underbar vinter jag har på kommande.

Men just nu vill jag bara njuta av julstämningen och dess spänningar. När hemtenten är klar på torsdag och inlämnad kommer jag att börja njuta till max. Då väntar julmiddagar, både med vänner och med familj och släktingar. Vi har ännu en del julklappar ohandlade men det tar jag ingen stress över. Jag tycker det är mysigt att gå och strosa i butiker i jakt på den perfekta julklappen!

För tillfället njuter jag av mitt liv så otroligt mycket. Allt känns så bra som det bara kan vara! Visst finns det mycket som jag önskar vore annorlunda, men det är inget jag kan göra något åt nu och jag accepterar situationen för tillfället.

Nu skall jag fortsätta söndagsmysa med B som kommit hem igen!
Trevlig fortsättning på andra advent!

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg! Mysigt att ha saker att se fram emot! :)

    Och självklart får du länka till min blogg i inlägg ifall att du vill det!
    Ha en skön adventsvecka!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att ha något att se fram emot.
    lyckliga du. Okej vi skall till Branäs och sälen snart och åka skidor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, Vilket härligt o glatt inlägg du bjuder på!!

    Kul att du ville vara med på min lilla utlottning!

    Julkramar till dig!
    Therese

    SvaraRadera
  4. Låter som du har mkt att se fram emot, fortsätt njut utav livet och lycka till på utlottningen, kramen

    SvaraRadera