fredag 15 maj 2015

På väg

Tumishelgen har just inletts! Colin är med mommo och jag och Björn skall spendera två nätter i Helsingfors med bl.a. ett Ikea besök och en vända till Tallin på agendan. Precis vad vi behöver nu! En paus i det ständigt rullande ekorrhjulet med allt det vardagliga plus all planering och fix kring bröllopet. Björn ser mest fram emot långa varma dushar och jag längtar efter hotellfrukosten (utöver ostörd tumistid förstås).

Skorna är borta och vi har siktet inställt på Ikea i Tammerfors. Vi har lånat svärföräldrarnas bil så vi har det riktigt bekvämt och skönt till och med! Tack för lånet! 

Något handarbete fick jag inte medpackat men två böcker har jag som underhållning. Ser framemot att börja med 

Mitt snygga resesällskap!
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar