fredag 27 juni 2014

Andreas student 31.5

Hittade lite bilder från systers student på kameran som jag tänkte att jag kunde blogga om. Hon har själv publicerat bilder på facebook så jag antar att det är okej att jag också publicerar dem.

Redan på fredag kväll inledde vi festligheterna. Då var det Jennie som hade examensfest. Jag ids inte sätta någon bild på examinanden eftersom hon själv inte publicerat några bilder. Ni får nöja er med Colin och Björn som underhöll sig lite avsides. Lugnast så för alla parter.



På lördag blev det dags för Andreas studentdimission. 
Mössan på

Nybakad, nöjd student.
Efter dimissionen var det fest hemma hos pappa på Tallbacka.
Jag hjälpte till med serveringen.
Stolt storasyster.

Syster och pappa

Kalasbordet. Vilken tur att vi har ett så duktigt släkt som kan fixa ihop allt detta själv!

Mamma, syster och jag.

Jag, syster och pappa.
Efter studentfesten hemma for syster, mamma och pappa iväg på middag till gymnasiet. Själv for jag iväg på möhippa. 
Tyvärr bloggade jag ännu inte på den tiden då jag själv blev student. Och bilderna från den dagen finns på någon skiva, men en bild från facebook hittade jag i alla fall.



Vädret på systers student var kanske inte det bästa men vi fick i alla fall uppleva en fin dag! Full av förväntning och spänning i luften.

Therese

2 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte lämna ett litet spår då jag av en slump hittade din blogg. Roligt att läsa om ngn annan som också bor i Vasa och har ett barn i nästan samma "ålder" som jag. Själv bor jag i Vasa centrum med min sambo och har en dotter på 10 månader :)

    /Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Roligt att du hittat hit! :)
      Har du besökt gustavsborgs öppet daghem någon gång, om vi skulle ha setts där tidigare?

      Radera