måndag 26 maj 2014

Ombytligt så de räcker och blir över

Jag kan för inget i världen förstå hur vädret kan ändra så här snabbt... Och till det sämre dessutom. I lördags var vi på villan hela dagen och det var så otroligt varmt. Jag simmade inte men det var inte långt ifrån. Skulle jag ha haft mera tid att bara ligga och lapa sol skulle jag säkert tagit ett dopp, men när man hade lillemannen att se efter blev man inte lika varm. Vi hade en riktigt skön och gemytlig dag. Colin fick träffa sina småkusiner för första gången, även om han höll sig lite reserverat till "små"pojkarna.

Colin är redo för avfärd till villan. Vi invigde nya Me&I dressen och den verkar vara riktigt bra! Lagom i storlek, han borde kunna ha den hela sommaren.
Jag hade så lite kläder på Colin som jag tyckte att jag kunde och ändå svettades han nästan hela dagen. Idag fick jag däremot söka fram sticka sockorna som jag redan tvättat och lagt undan.På med ytterkläder, mössa, vantar och sockor när han skulle ut och sova. Usch och fy för detta väder. Blir riktigt bitter! Hoppas på bättre väder till helgen när alla skall ha sina examens- och studentfester.


Lek under parasollet

Gräset pickar i händerna för mycket så än så länge hålls han på filten.

Och så en bild på en typisk bild hemma hos oss nuförtiden.
Det här är numera ett av Colins favoritställen. Det är ingen skillnad i vilket rum han är, när han hör klirr från diskmaskinen kommer han alltid med hård fart.

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar