onsdag 15 september 2010

Hösten är här, än en gång


Nu är jag back on track. För en stund åtminstone...
Med hösten kommer inspirationen och jag tänkte försöka hinna dela med mig av min vardag, främst för er där hemma som jag inte ser varje dag och när jag väl ser er kanske inte kommer ihåg att berätta allt skoj som hänt.
Skall snart bege mig mot skolan så jag hinner inte berätta allt som hänt sen jag senast bloggat. Allt det skulle knappast rymmas på ett inlägg heller, under två veckor i Kreta hinner man med mycket!
En liten bild på mitt kvällsprojekt bjuder jag på åtminstone. Pallen är en jätte gammal pall som vi fick av mamma när vi flyttade. Den används inte så ofta här hemma hos oss med den hör liksom till. Jag beslöt mig för att sy ett nytt kuddöverdrag eftersom att det gamla var slitet och passade inte in hemma hos oss. Som tur var hade jag lite tygbitar som passade perfekt. Själva pallen skulle också behöva sig en omgång, men de tar vi en annan gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar