onsdag 22 september 2010

Wasa by night

Snart blir det dags att fara till skolan och öppna upp Ib och gå på en finska föreläsning. Ikväll blir det wasa by night och jag ser verkligen fram emot det. Hoppas man träffar på en massa trevligt folk. Speciellt sådana som man inte sett på ett tag brukar man kunna stöta på sådana här kvällar.
Min förkylning verkar inte ge med sig. Jag har ingen feber men har sjuk hals och känner mig tröttare än vanligt. Nåja- de sägs ju vara en utdragen förkylning som är på gång. Bara att fortsätta med min dunderkopp på kvällarna. Koppen innehåller saft, munkdroppar, honung, solhatssextrakt, citrondroppar och en klyfta vitlök. Jag brukar också ha finrexin, då istället för saften. Men den är slut hemma hos oss och ingen har orkat fara o köpa mera så de får duga med hemlagad rabarber- citronsaft.
Dags att avrunda. Jag bjuder ännu på några bilder från vårt sovrum..





Nattduksbordslampan är lite kal för tillfället, men jag skall på jakt efter nya skärmar när jag hinner. Sen skall också foten målas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar