lördag 1 maj 2010

Sitz med djungeltema

Ikväll tar jag det lugnt i lappfors. På torsdag blev det sitz med djungeltema. Väldigt skojjigt var det och det var dessutom så länge sedan jag hade sitzat så det var extra roligt då. Tack för en trevlig kväll alla inblandade!
På fredag eftermiddag styrde vi kosan mot hemtrakterna och på kvällen kollade vi vad Jeppis nattliv hade att bjuda på. Inget imponerande, som vanligt. Men med trevligt sällskap och humöret på topp blev kvällen riktigt lyckad. Det var inte så många bekanta ute men det var kanske lika bra, nu kunde men spendera hela kvällen i samma sällskap utan att yra runtomkring. Idag har jag inte haft någon som helst krabbis och det tackar vi det förståndiga huvudet för. Det måste bara tilläggas att maten vi åt efter krogen var den godaste jag ätit på länge. Mustafa lyckades ovanligt bra denna gång!
Idag har jag varit på middag hos M, det var också super gott. Det måste vara M:s specialrätt, och jag kan garantera att godare liknande typ av mat får man leta efter. Tack M för den goda middagen. Efter middagen var jag och hälsade på hunden en stund. Han somnade i min famn när jag satt framför datorn och på samma gång kliade och smekte honom och de snarkningarna som han drog har jag inte hört ur en hund förut. Det var som att en fullvuxen man skulle ha snarkat. Men det vara bara lilla hunden. Fick höra att stackaren hade sovit dåligt inatt.
Nu är jag i lappfors och tittar med ett öga på kvarteret skatan som kommer på tv. B tillbringar kvällen med sitt band.
Imorgon vet jag ännu inte vad vi skall göra. Förhoppningsvis inte alltför mycket. Det skulle vara skönt att ta det lite lugnare en dag emellanåt. Åtminstone är inget inplanerat och det är alltid bra att ta dagen som den kommer. Då stressar man mindre. Kan man ju inbilla sig.
Nu skall jag ägna mig helhjärtat åt tv:n. Fortsatt trevlig helg!

Djungeltjejen som inte sett en borste under hela sin uppväxt. (sitzklädsel)




Det krävdes mycket, mycket balsam för att få håret utrett dagen efter



Några av deltagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar