torsdag 11 mars 2010

Sammanfattning

Nu e de verkligen längesen jag har bloggat. Men det har absolut inte funnits någon tid till det den senaste tiden. Hela förra veckan gick åt till att läsa på tenter. Och det lönade sig verkligen kan man säga. Igår tittade jag resultaten för kostnadsberäkning kursen. Och jag hade 99/100 poäng. Endast ett poäng bort i tenten annars hade jag fått full poäng i allt annat. Men med tanke på hur många timmar jag ägnade åt att sitta och räkna är jag nog glad att det gick så bra.
Våra element i lägenheten har varit ur bruk den senaste tiden. Bara det i vardagsrummet har fungerat. Men nu tror jag de flesta börjar vara i skick. Bara badrumselementet som ännu inte vill fungera som det ska.
För att diskhögen skall bli lite mindre orkar jag inte berätta om allt som jag gjort den senaste tiden. Istället får ni nöja er med lite bilder och en punktlista.
  • Grävt fram BMW i snöyran med hjälp av två okända män
  • Shoppat loss på Nelly, med dåliga framgångar
  • Oroat (ihjäl) oss för att bli magsjuka
  • Spenderat en helg i Vasa ensam för att läsa på tent
  • Upptäckt att det är 30 grader i solen på balkongen
  • Tittat massor av film den senaste veckan
  • Städat och allt sånt vardagligt tråkigt


Min nya muminpappahatt med tulpaner i.




Jag har stickat som en galning den senaste tiden. Kan det finnas någon bättre avkopplingssysselsättning.




Jag har shoppat från Nelly:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar