onsdag 31 mars 2010

Njuter..

För tillfället har jag inte så stor skrivlust så jag tänkte bjuda på lite bilder istället.



En dag under pampasveckan hann jag sitta ut i solen på balkongen...



..samtidigt som jag underhöll mig själv med att sy halarmärken.



På måndag, på B:s födelsedag, tillverkades det en ko hemma hos oss...







..med hjälp av många flitiga händer blev den klar.



B är redo för en krogrunda.



I väntan på att slippa in till Fontana.




Kon Albert fick följa med på krogen...




Sällskapet under kvällen bestod av denna vackra vän..




och dessa trevliga typer.


Kan ni urskilja Sebastian Sundfors..
C= Se, Baslåda=bas, 10n=tian Sund= Sund(björn kund int kom på hur man ritar en sund), vatten som rinner=fors.


Det här föreställer Björn Hatt. Antingen var Sebastian bättre på att rita än Björn (Björn ritade "Sebastian Sundfors" illustrationen, Sebastian ritade "Björn Hatt" illustrationen) eller så var det helt enkelt så att Björn Hatt är lättare att illustrera, vad vet jag..


Första leksaken i Kinder ägget för detta år. Tack o lov att chokladen är god åtminstone.



Men när denna varelse dök upp i mitt Muminchokladägg var lyckan total. Äntligen lyckades jag få min favoritfigur, utan att få stinkki eller mumin eller någon av de andra mindre roliga figurerna före.



Tack o lov ändå att påsken är rädda. Förstå min ironi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar