fredag 21 februari 2014

Colins nya sockor

Idag fick jag färdigt Colins pippisockor. Mönstret som jag använt är Lindas men jag har använt lite fler maskor för att göra dem större. Klicka här för att se mönstret på både sockorna och vantarna.




Idag har vi också varit till öppet dagis där det var besök av en hälsovårdare som är väldigt kunnig inom alla möjliga områden vad gäller bebisar och barn. Idag fick jag svar på mina frågor kring Colins ätande. Han har börjat strejka vid väldigt många måltider och jag har varit rädd för att han inte skall få i sig tillräckligt med näring. Från och med nu är det tydliga mattider som gäller och ingen "extraflaska" bara för att han ätit dåligt. Han äter nog när han är hungrig!

Framför oss har vi nu en helg utan program och oj så skönt det skall bli! Colin var alldeles upp och ner efter förra helgens rajttande. Det är förstående med två kalas och två andra ställen som vi besökte på bara två dagar. Fyra olika ställen med olika ansikten på nästan alla ställen gjorde Colin osäker och orolig. Så nu skall vi bara ha en lugn helg med familjen!

Trevlig helg!


Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar