tisdag 17 januari 2012

Nya muminmuggar

Nu när jag skrivit färdigt dagens dos på evighetsarbetet som har deadline på torsdag så hinner jag visa det vackra jag fick i julklapp.

Mina nära och kära vet precis vad jag vill ha. Fast lite tips har de väl kanske fått också. Till julklapp fick jag hela fem stycken muminmuggar!

En ny emalj mugg


Årets vintermugg


Mymlan

Tofslan och Vifslan


Seikkailumuggen som jag så länge trånat efter

Denna var dock ingen julklapp. Jag kunde inte motstå erbjudandet idag när jag var och handlade, men vilken beslutsångest sen.. Det finns så många kvar som jag vill ha men listan blir kortare.
Sås-djuret




Förutom muggarna fick jag en massa andra fina julklappar. Kanske klämmer in någon bild här nu som då när jag kommer ihåg det.

Sov gott och dröm söta drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar