torsdag 17 mars 2011

Ny header

Har sådär "enkelt" klippt och klistrat i olika program och gjort en ny header. Jag är verkligen inget datasnille så det krävs lite tålamod och resultatet blir nog heller inte det finaste. Men sådär får det vara en stund nu. Tyckte att bilden med förlovningsringarna började kännas lite gammal. Det är ju trots allt -08 vi förlovade oss..
När jag gick igenom bilder för att hitta nya till headern hittade jag en massa bilder från olika fester och högtider som firats med kompisar. Jag blev väldigt sentimental och blev alldeles lycklig av alla bilderna. Kanske det dyker upp en bildbom här om en stund om jag har tid. Knappast tycker någon som inte varit med där att de är lika "vackra" och lustiga men för mig betyder de massooor!!!
Håll ögonen öppna om det dyker upp ett "allra bästa kompisar inlägg"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar