torsdag 17 mars 2011

Mina Vänner

Här kommer ett inlägg och samtidigt en "trip down memorylane" med de bästa! Jag har tusentals foton som jag skulle vilja sätta in, men de går ju inte. Så jag har rensat och satt en bråkdel av alla minnen som finns.
Om det är någon som känner att ni inte vill vara med på bilden/bilder som förekommer så säg till så fixat vi problemet.


Midsommar -08





Veneziansk -08




Veckoslut i Kantlax -09








Terrassfest -09







Random utekväll -10
(hela Failed Citizenz)


Hemmafest -10 (av sällan skådat slag, oslagbar!)




Midsommar -10





(skål för vänskapen)








Villafest -10

(ni märker väl hur mycket vi alla gillar att kramas med varandra)



("ta en bild på mig då jag tittar upp i taket")


Sonisphere -10



(Ni är så härliga!)



(whats up me Martin och black Minttu..)






Nyårsafton -10



Middag hos Connys -11




Mina vänner, ni har ingen aning om hur mycket ni betyder för mig! Jag är så glad att jag via Bumba har fått lära känna er!


Ni som inte figurerar på någon av bilderna så skall absolut inte tro att ni är bortglömda!!! Detta inlägg fick nu helt enkelt bli ett inlägg var "Lafosgängi" är i centrum. Kanske kommer det ett inlägg senare med andra som är betydelsefulla för mig!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder Thessi! :) E no i en klass för sej de här Lafosgängi! :)

    SvaraRadera
  2. super fina bilder :) tack för minnesresan <3

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :) Jo, de är nog något alldeles speciellt!
    Tack för att du också vill vara med i den!

    SvaraRadera
  4. Tosi ihania kuvia :) T.Tina K.

    SvaraRadera