torsdag 13 januari 2011

Julklappar

Jag började denna ruskiga vinterdag med en promenad. Det var riktigt skönt och uppfriskande. Resten av dagen måste jag se till att allt finns nerpackat. Natten till lördag hoppar vi på tåget för att sedan på lördag flyga iväg till sydligare breddgrader. Det skall bli så skönt att ladda batterierna riktigt ordentligt innan denna stressiga vårtermin börjar.
Eftersom jag visat upp vad jag hade gjort som julklappar kommer här ett litet litet smakprov över vad jag/vi fick i julklapp. Än ett år hade vi varit väldigt snälla och bilen var full med kassar och väskor när vi åkte hem till Vasa igen.

Mumin vas- måste köpa tulpaner att sätta i den

"Närproducerad" tryffel

Mumin bricka

..som nu får pryda vardagsrumsbordet

Griffel tavla

En vacker fontän med lampa med en kvinna och en man


Det här är ingen julklapp egentligen, jag köpte dem innan jul, men p.g.a. alla julprydnader har de först nu fått sin riktiga plats.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar