tisdag 7 juli 2015

Några bilder från Vår Dag

Kan ännu inte förstå att jag är Fru Hatt. Har jag faktiskt varit med om mitt eget bröllop? Det känns som en dröm!

Det kommer nog att komma ett ordentligt inlägg om bröllopet. Men det blir längre fram när vardagen börjar rulla på som vanligt igen efter semester och bröllopsresa, och vi har fått foton av fotograferna. Till dess får ni hålla er till godo med en bildbomb och några korta förklaringar.
 

 Mycket tillställande innan festdagen, bl.a.vigsel- och festprogrammen veks.

På festplatsen spenderades många timmar innan lördagen med bl.a. pompomsupphängning. 

Ljuslyktorna som fanns på borden hade jag gjort av gamla glasburkar. 

På måndag var jag på provkamning. Något liknande blev det sen på lördagen.

Torsdagen spenderade vi hemma och tog det faktiskt rätt så lugnt och njöt av vädret mellan all packning. 

Colin fick en gräsklippare som var guldvärd att ha med när vi ställde till på festplatsen. 

På fredagkväll sov jag och mina två brudtärnor Anna och Andrea hos pappa. Björn sov med Colin hos hans föräldrar. 

Mellan fotograferingen och vigseln var vi på hotellrummet som vi hade bokat vid Epoque. Vi försökte äta lite smått och lugna nerverna.

 Och så börjar det!
 
 
Nygifta!


 





 Första dansen!


Ett litet plock från dessertbordet.

Det var några spännen att plocka bort ur håret...

Och min man han kan! Bröllopsgåvan som bl.a. bestod av ett presentkort på ett träningsprogram, ett kostprogram och en träff med en pt. Och ptn är Sara Back!

Nu kan jag med rätta dricka ur Mrs Muggen!

På söndagkväll åt vi bröllopsmaten (det lämnade mycket mat över...) och tittade igenom bilderna från photoboothkameran och tittade på det som blivit filmat från vigslen och festen. Det var en så overkligt känsla. Är det verkligen vi på filmen?
Det var en sån härlig dag! Jag kan inte förstå att jag faktiskt har varit med om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar